Uprzejmie informujemy, że Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej w Sejnach Spółka z o.o. z dniem 1 marca 2025 uruchomiło elektroniczne Biuro Obsługi Klienta.
E-BOK umożliwia łatwy i prosty kontakt z Biurem Obsługi Klienta Spółki. Każdy nasz klient może zalogować się do systemu by sprawdzić obecny stan konta, wystawione faktury z tytułu świadczonych usług oraz podstawowe informacje dotyczące posiadanej umowy.
Zalety i funkcje e-BOK
- szybki, darmowy dostęp przez 24 godziny na dobę 7 dni w tygodniu
- wygodny i prosty sposób kontrolowania należności za usługi dostawy wody i/lub odprowadzania ścieków oraz innych zobowiązań (data wystawienia faktury, termin płatności, kwota faktury, historia faktur, aktualny stan konta, historia operacji)
- wgląd w historię odczytów wodomierza
- zgłoszenie akceptacji e-faktury oraz zgoda na otrzymywanie powiadomień SMS
- dostęp do sprawdzenia numeru licznika przyporządkowanego do umowy
- już w miesiącu kwietniu szybkie przelewy on-line
Aby otrzymać dostęp do e-BOK wystarczy:
- wejść na stronę internetową https://ebok.pgk.sejny.pl
- wypełnić formularz rejestracyjny umieszczony w polu „Rejestracja” – niezbędny jest numer Identyfikator (numer Nabywcy podany na fakturze – 5 cyfr), imię i nazwisko lub nazwa firmy, numer telefonu oraz adres e-mail
- zapoznać się i zaakceptować Regulamin Elektronicznego Biura Obsługi Klienta oraz zgody na przetwarzanie danych osobowych przez PGK Sp. z o.o.
- zachęcamy do wyrażenia dobrowolnej zgody na otrzymywanie faktur drogą elektroniczną oraz zgody na darmowe powiadomienia SMS
- podać kod z obrazka i kliknąć „Wyślij”
- wkrótce na podany adres e-mail zostanie przesłane jednorazowe hasło niezbędne do zalogowania w systemie e-BOK
W razie jakichkolwiek pytań prosimy o kontakt:
Osoba kontaktowa: Elżbieta Moroz, adres e-mail: ebok@pgk.sejny.pl, telefon: 87 516 21 86